Uzun Düz Saç Modelleri

Yıllardır uzun saçları olan biri olarak Uzun düz saçlardan memnuniyetimi sizlerle paylaşmak istedim.  Uzun saçı da severek kullandım ve limitlerimi sonuna kadar kullandım. Uzun düz saçın her rengini ve her tonunu kullandım. Görüşlerine değer verdiğim biri bana "Ne kadar sade görünüyorsun" demişti ve benim için önemli bir görüştü. Ogünden sonra saçlarımı kestirdim fakat eski günlerdeki uzun saçlarıma kavuşmak için hala çabalıyorum.

Esasında ünü uzun arkası kısa saç modeli yani katlı olarak kesilmiş ensenizden çene hizasına doğru uzayan küt saç modası da geride kalmaya başladı. Bence bu saç modeli daha spor ve herkese yakısacak bir model kısa saç gerçekten de yakışmış. Ama tabii kısa saç denilince yine de benim favorim victoria beckham saçlarıdır. Şimdilerde daha da cesareti olanlar Charlize Theron modasına ayak uydurabilir.